Hemmagjorda köttbullar

Att laga mat än inte min starka sida, men tänkte att jag skulle prova på att göra egna köttbullar. Dom får 4 av 10 inte så goda alltså. Hade nog i lite för mycket ströbröd och för lite kryddor. Men då vet jag det till nästa gång :) Ska försöka lära mig laga bra och nyttigare mat har jag bestämt mig för! :D Lille man har blivit riktigt trälig när det gäller mat, han äter 3-4 skedar sen säger han att maten är äcklig och vill inte äta mer suck! vad gör man? Det enda han äter/dricker o verkligen älskar är välling! Ska snart iväg och handla men innan det röja lite leksaker och kläder som har en förmåga att hamn överallt. Tjenis!

Kommentarer
Postat av: Sandrah - snart trebarnsmamma

Tur han äter välling iaf :)

2012-01-02 @ 20:22:42
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback