Brio

Publicerat: 2010-01-22 | 15:43:43 i Övrigt
Igår åkte vi till Karlstad för att hyra en bilbarnstol och jag förstår inte ens varför jag hyrde den.
Åkte iaf tillbaks idag och lämnade tillbaks den, den såg ut som något från stenåldern. Så blev att vi köpte en ny Brio primo på barnens hus istället.. Tur man har snälla föräldrar som ställer upp i vått o torrt, o lånar ut pengar och följer med o kör.



Förövrigt känner jag mig som en banan då jag inte kan sitta rakt utan får luta mig åt vänster för lillen trycker så de gör sjuktont i revbenen på höger sida :´(
Och inte mycket till sömn blir det heller för jag vet inte hur jag ska ligga bekvämt.
Och ligger jag bekvämt så är de bara skönt i typ två sekunder tills lillen protesterar för att de inte var något bra för han. -Phu- kom ut snart så vi kan få ligga skönt båda två.

Snart kommer Kim hem då ska jag beklaga mig lite för honom och be om att bli lätt masserad på ryggen.
Sen ikväll ska vi upp till mamma o pappa äta lite och så hyrde mamma o jag film som vi alla ska se på.

Ha en bra fredag  <3

100118

Publicerat: 2010-01-18 | 21:17:07 i Övrigt
Idag har My och lilla Lowa varit på besök, hon börjar bli stor skruttan :)
De blev mycket prat synd att vi ses så sällan men dagarna går så fort ibland..
När dom hade åkt så hängde jag maskin nummer 2 och la i en ny. Fy va tvätt man samlar på sig och det är inte lätt att få plats att hänga de heller :/

Imorgon eller onsdag blir det en tur till Karlstad med syster och mamma.
Jag ska hyra en bilstol och Jessica ska kolla kläder (ovantligt, eller inte :P)

Nu blir det mys i soffan och någon bra film.

Hejhej

5-2

Publicerat: 2010-01-17 | 11:15:26 i Övrigt
Igår tillbringade vi större del av dagen i Karlstad.
Vi skulle egentligen bara åkt över en snabbis och hämtat ut Kims mobil och träffan lilla Bus o Roy på stan.
Men sen så blev det att Kim gick och kollade hockyn o jag följde med Nina o lilla bus hem :)
O där blev det massa bus o trevligt prat med Nina, vi åt även pizza men lök på inget jag brukar äta o de känner min mage :P haha
Det var en bra dag igår iaf! O färjestad vann med 5-2 så älsk var glad :D

Kims mamma o gubbe åker utomlands idag o hon har sagt till mig flera gånger att nu får jag knippa igen tills hon är hemma igen ;P Men vi får väl se när han vill komma ut :) Just nu känns magen som en stor tung sten att bära på.

Kim ska jobba lite idag så ska snart gå upp till mamma, jag tänkte kolla med henne om hon har lust att ta en sväng ut till mio o titta..

Ha de!! :))

Lillen kom ut

Publicerat: 2010-01-15 | 21:57:19 i Övrigt
Mamma o pappa väntar på dig och många fler.
Har haft förvärkar o sammandragningar lite från och till dom två senaste dagarna, men mest på nätterna.
Hoppas på mer och att du kommer ut snart, för det börjar bli väldigt trångt i magen nu.
Ryggen och höfterna börjar göra ont :(

Fredags mys

Publicerat: 2010-01-15 | 21:48:33 i Övrigt
God mat och bra film det är min fredags kväll.
Sitter och kollar på Nyckeln till frihet tycker den är så bra!!



Ha en bra kväll.

Tv

Publicerat: 2010-01-12 | 21:07:52 i Övrigt
Har precis kollat på bygglov, tycker att dom gör så fina saker..
Dom skulle jag vilja kom och hjälpte oss fixa i vårt framtida hus, dom skulle gärna få göra en sån där pool o viranda som dom gjorde i ett program förra säsongen.

Nu ska jag ta hand om disken innan jag ska hoppa in i duschen. O jag hoppas på att lillen byter ställning snart för aaaajj va det gör ont när han ligger o trycker upp emot revbenen!!

Sen blir det nog sängen tidigt, Kim har redan somnat i soffan.

Nattinatti.

Tack hjärtat!

Publicerat: 2010-01-12 | 21:02:32 i Övrigt
Lilla systeryster har fixat min blogg :)

26 dagar

Publicerat: 2010-01-12 | 19:26:07 i Övrigt
Det är 26 dagar kvar till BF men ändå tycker jag att de känns länge.
Tycker inte om att vara gravid så ska bli så skönt när min lilla plutt bestämmer sig för att komma ut, vilket jag hoppas blir snart!

RSS 2.0
RSS 2.0