God morgon

Publicerat: 2011-04-30 | 07:53:02 i Övrigt

Igår kväll somnade Liam redan vid 17:55 och jag trodde att han skulle vakna as tidigt idag pga det men ikke, han sov till 06:50. Dock var han vaken några gånger inatt, för när han hostar flyger nappen ur o då blir han ledsen när han inte hittar den :( Sen hade han svårt att bestämma sig för hur han skulle ligga.
Nu har jag en pigg underbar liten älskling som ligger på soffan o dricker välling.
Kim sover än tyckte han förtjänade lite sovmorgon.. Vid 10 har vi tänkt att be ge oss till Karlstad för jag måste köpa skor, går runt i flippflopp :/ när vi ändå ska till kd ska vi ta en sväng ut till Bomstad o träffa farmor Britt o Kjell.
Senare ikväll blir det att grilla hos mina päron o sen kolla på brasan, får se hur jag/vi gör med Liams sov tider idag. Dom brukar alltid bli lite knas när vi inte är hemma, men skulle vara kul om han är med o ser brasan ikväll..
Jaja får se hur sovandet blir under dagen.
Nu ska jag plocka fram frukost och försöka få liv i Kim, sen blir det en dusch o göra sig i ordning.
Ha en bra dag!

 


Solen

Publicerat: 2011-04-27 | 09:22:40 i Övrigt
Vilka härliga soliga dagar vi har haft den senaste veckan hoppas verkligen det fortsätter så.
Har inte blivit att jag skrivit här på ett tag nu, jobbade hela föra veckan sen har det gått i ett.
Har nästan varit ute hela dagarna o på kvällen har jag inte orkat med datorn så mycket.
Liam har ont i halsen o hosta :( Hoppas det ger sig snart för inatt var det jobbigt för honom!
Nu ska han o jag ta ett bad.

Ha de!

Publicerat: 2011-04-14 | 13:58:35 i Övrigt
Imorse blev jag väckt av att Liam stod lutad över mig, och när jag tittade upp på honom böjde han sig ner o gav mig en puss ♥
Älskade lilla unga du gör mamma hel!!!! ♥♥♥
Kärleken som man kan känna till sit barn den är verkligen obeskrivlig!!

I förrgår så ställde sig Liam upp mitt på golvet o i soffan utan någon hjälp och jäklar va stolt han är :D
Snart så springer han nog efter mig eller nää snarare ifrån mig :P

Ha en bra dag!!

Lilla snyggingen

Publicerat: 2011-04-12 | 08:45:04 i Övrigt
Köpte nya kläder till Liam igår.



Finast



Liam pratar för fullt :P haha


Mycket glad mamma :D

Publicerat: 2011-04-12 | 08:36:28 i Övrigt
Blev så jävla glad när jag hittade en sida på nätet som säljer likadana snuttefiltar som Liam har..
Beställde hem två men fans bara en på lager så ska beställa en till när det kommit in fler.
Som jag har letat o sökt runt på nätet många gånger men inte hittat någon!
Kan iaf säga att jag är as glad över att ha en till, för den han har nu har redan gått sönder lite och det är nog många år kvar innan han vill lägga den åt sidan.


Liam

Publicerat: 2011-04-10 | 21:46:29 i Övrigt
Liam har fått denna av oss idag, han älskade den!!



Sötaste älsklings unge!! ♥


Ångest

Publicerat: 2011-04-07 | 11:38:29 i Övrigt

Rose-marie ringde mig i morse och undrade om jag kunde jobba mellan 8-16 men jag kunde bara fram till 15.
Så hon ringde till dagiset o kollade om de skulle gå bra men dom behövde ha någon ända till 16.
Nu i efter hand ångrar jag mig som fan att jag inte sa att jag kunde jobba ändå.
För anledningen till att jag inte kan till 16 är att jag ska fylla i tatueringen vid 15, men det hade jag ju kunnat skjuta på! Så nu har jag gått med lite små ångest över att jag sa nej :/
Men ibland hinner jag inte tänka när jag måste tänka o bestämma mig i hundratjugo!!

Nu ska Liam o jag iaf åka upp till min älskade mamma som bjuder på mat :)

Ha en bra dag

 

 


Vipan

Publicerat: 2011-04-05 | 23:05:17 i Övrigt
Har jobbat på vipan igår o idag va kul att se hur det ser ut efter som Liam fått plats där i augusti :)
Gillade dagiset jättemycket och att dom gör så mycket med barnen.
O att dom får vara ute mycket.

Om jag inte hör något om jobb imorgon ska jag o Liam följa med mamma o Jimmy till KD.
Har egentligen inga pengar till att handla för, men ska iaf kolla efter en prisent till Vilde som fyller 2 år.

Nattinatti nu blir det sängen

Söndag

Publicerat: 2011-04-03 | 15:26:35 i Övrigt

Skönt Liam mår bra och jag mår bra :)
Kim han blir i stort sätt aldrig sjuk.

Idag har varit en städ/mys dag med Liam medans Kim varit på jobbet.
Är en riktigt slapp dag idag men ska försöka ta oss ut en stund sen, så Liam ska få prova sina nya gummistövlar :)
Han som alla andra bran kommer nog gilla att få gå i vattenpölarna som blivit efter allt regn.

Snart kommer min älskade mamma hit för hon saknade Liam, så när dom leker ska jag ta tag i disken sen tror jag inte att jag orkar med mer städning idag.. Det är så jävla tråkigt!!
Speciellt när det inte syns att man städat, vi har en as ful plastmatta som ser ut som en stor vinkork hela skiten!!
Man ser inte skiten men bara känner när man går runt i den, o när man dammsuger/torkar ser man ändå inte att det blir bättre.. Hur kan man ens lägga något så fult o opraktiskt??


RSS 2.0
RSS 2.0