Oro

Publicerat: 2009-09-30 | 18:35:12 i Övrigt
Idag har jag varit ner till BM för att få lyssna på hjärtljud.
För jag har inte känt att det rört sig på några dagar, och det är väldigt psykiskt jobbigt
att gå runt o undra om han lever där inne eller inte. Men S hörde hjärtljud, de gjorde inte jag för hon gjorde så fort för det är inte bra att lyssna innan v.25.
Men jag känner mig lugn nu iaf, och när hon lyssnade sparkade han faktiskt tror inte han gillade den där saken man lyssnar med. Det är iaf väldigt skönt att allt är som de ska, så jag kan slappna av. För jag tror inte de är så bra för lillen att jag går runt o oroar mig.

Nu ska vi gå över till Maxi handla lite, hämta ut biljetter.
När jag kommer hem ska jag göra potatis soppa, mumms :D

v.17 + 3

Publicerat: 2009-09-02 | 21:59:50 i Övrigt

Lite om min dag.

Publicerat: 2009-09-02 | 21:56:27 i Övrigt
När jag kom hem till Sandrah idag så var lill prinsen inte så jätteglad, men sen fick han se mig o var glad iaf en lite stund. Sandrah o jag gjorde mat fick prova på pasta ris vilket var gott till de blev det vegkorv som också va gott..
När klockan närmade sig 14.00 gjorde vi oss i ordning för att hämta Devin.
Där efter åkte vi ner till Källan jag skulle hämta ett kisserör hon min BM o när jag gick in till henne kom hon inte ens ihåg mig utan trodde jag var dör för att kolla om jag hade klamydia, snurrig käring alltså.
Vi blev kvar på babycafé en stund innan vi gick och fikade på paus.
Dagen gick fort o vid fyra fick jag skjuts av Sandrah hem för då skulle mamma o jag fixa i lägenheten, är inte så mycket kvar här längre :) skönt!!

Vid 5 tog jag o mamma bilen (jag körde) för att hämta Kim, då åkte vi till Elmodur o köpte en diskmaskin :D Jippi!! Jag verkligen hatar att diska.

Nu ska jag kryppa ner i soffan med täcke o kudde för jag har så jävla ont i ryggen.

// Jenny

otur

Publicerat: 2009-09-02 | 11:35:07 i Övrigt
Ska hem till Sandrah och det regnar som vanligt när vi ska ses.
Men vi får mysa med Vilde inne o hoppas på bättre väder under dagen.

Sen runt fyra ska jag hem och fortsätta här hemma, måste bli klar!
Blir tokig på alla kartonger o skit som är över a

RSS 2.0
RSS 2.0