Sannabadet

Publicerat: 2011-01-31 | 15:58:24 i Övrigt
Har haft en kanon bra dag på badhuset tillsammans med farmor/svärmor o Mormor/mamma o så va kusin Tilda med :)
Vi var där i tre timmar o busade o lekte fick med mig Tilda o åka den stora rutchkanan, hon tyckte dock att det var läskigt medans jag tyckte de va skit kul och åkte en gång själv :D
Liam fick massa mys med mormor o farmor för Tilda tyckte det var roligast o leka med mig..
Britt o Tilda ska komma hit o gå o bada med oss dom måndagar hon är ledig, min mamma kommer ockås följa med dom dagar hon kan. Jag älskar o bada o åka kana o hoppa runt o ha mig, blir som ett barn jag också :D

Liam somnade i bilen efter att vi hade kört hem mamma så får se när han vaknar.
Jag ska ta mig något att äta är riktigt hungrig.





Me and I

Publicerat: 2011-01-30 | 21:20:14 i Övrigt
Idag var vi hem bjudna till Sandrah på Me and i party! :)

Vi köpte denna body så sööt.


o dom här jättesöta byxorna.

 

Såg lite mer jag skulle velat ha, men kläderna kostar ju ganska mycket så det fick räcka.

Nu vill jag ha hem kläderna så jag får se hur söt Liam blir i dom :)


Sleeping beauty

Publicerat: 2011-01-29 | 21:24:49 i Övrigt


Min trötta älskling som inte tyckte om att bli väkt vid 06:20.

Lördag

Publicerat: 2011-01-29 | 11:44:31 i Övrigt
06:20 ringde alarmet imorse, extremt tidigt tyckte jag!!
Jag körde Kim till jobbet vid 7 sen så åkte vi upp till mamma o pappa för jag skulle köra ner dom till stan vad 8.
Dom är på mc mässa i stockholm och kommer hem någon gång ikväll o då ska jag hämta som eller så skulle dom gå hem.
Vid 9 så gick liam o jag och la oss en stund och sov fram till 10.. mys!!
Sen har jag städat o städat för det luktar abra här hemma, men jag vet inte vart det kommer ifrån!?
Har kvar att skura alla golv och vika tvätt.
Magen börjar kurra också :S jag som hatar att stå och laga mat till mig själv.
Bli oftast att jag drar ut på de till kvällen o äter med Kim istället.

Det flyttade in nya grannar igår o det är så lyhört här så man hör ju pricis allt dom gör.
Ska bli så skönt att flytta här ifrån.

Nej nu ska jag åter gå till städningen, sen ta en promenad tror jag så kan Liam sova i vagnen en stund.

Ha de.

Torsdag

Publicerat: 2011-01-27 | 22:59:26 i Övrigt
Idag kändes det bättre ångesten har lagt sig lite, har sökt två jobb idag o ska ringa om ett till imorgon.
Liam o jag va ner på öppna idag för att träffa Emma o Melker va riktigt roligt o träffa dom för de var så länge sen nu.
O Melker hade blivit så stor, när man tittar på Liam o Melkar kan man inte tro det bara skiljer någon timme på dom.
Liam verkade glad över att vi gick dit, så ska gå dit till veckan igen tillsammans med Emma o Melker :)

Efter Kim slutat så åkte vi och tränade hade ingen lust alls, men bara man kommer dit så går det bra sen..
Han inte med så mycket kondition jag ville men blev av med 140 kcal på crossen iaf, mage och så han jag nästan köra egenom hela styrke passet innan vi va tvugna att gå.

Nu ska jag sova.

Ångest

Publicerat: 2011-01-26 | 22:17:34 i Övrigt
Jag fick ingen mamma penning denna månade :( Hur ska detta gå!?
Ringde till försäkringskassan och då säger hon att jag bara begärt föräldrapenning till de 31/12-10
men jag vet att jag fyllde i en ny ansökan fram till den 30/3-11 så något at blivit fel.
Jävla skit kassa!!
Och när jag nu fyllde i igen upptäckte jag att jag har bara 49 dagar kvar med den högre dags ersättnigen sen 90 med den lägre.. Vilket betyder att jag behöver fixa ett jobb helst innan den 23/2. Ångest!!!!
Hur fan ska det här gå.
Usch usch usch..
Börjar lugna ner mig lite, men jag började till och med stor tjuta förut för jag tycker det är så jobbigt.
Varför måste de va så jävla svårt att få ett jobb för!? :(((((((

Mys i kd

Publicerat: 2011-01-26 | 22:11:45 i Övrigt
Större del av denna dag har spenderats i Karlstad hemma hos Liams faster o kusiner :)
Vi tog en promenad till affären och det var en bra bit att gå o kallt som fan va de!!
Liam o Tilda har lekt o myst tillsammans.. Jag har gosat bebis sååå mysigt ♥
Har varit en kanon bra dag tillsammans med dom :) Vi han träffa farmor Britt en stund innan vi åkte hem.

På kvällen så hämtade vi, jag kim o Liam upp Sandrah för att åka o göra en kroppsanalys o min kropp va i bättre form än vad jag trodde. Är som en 14åring i kroppen engligt kroppsanalysen :)
Det firade vi med en pizza :P hahha
Orkade inte göra mat idag.

Tjingeling.


Träna

Publicerat: 2011-01-25 | 15:36:28 i Övrigt
Nu vid fyra ska vi till den nya lägenheten o mätt två rum som vi ska tapetsera om i.
Sen efter det ska vi träna, har gått en hel vecka sen va var där sist :/
Funderar på att simma någon kväll får bli på söndag kankse.



Julgransskakning

Publicerat: 2011-01-23 | 21:36:18 i Övrigt
Idag har vi vart i Karlstad, vi åkte först hem till Kims syster för att lämna lite bebis saker och så fick vi titta lite på lillskuttan Wilma som sov så gott i sin pappas famn. Liam ty cker det är så spänande att få vara med kusin Tilda som är 3år. Efter att vi varit där en snabbis åkte vi får att umgås med farfar Roy innan vi skulle i väg på brandkåren för att dansa ut julen tillsammans med farmor Britt, Kjell och kusin Tilda.
Liam var väldigt fascinerad av brandbilarna o alla barnen :)
Men för tomten o apan var han lite rädd men bara till en början.
Det har varit en jättebra dag och vi hade nog lika roligt som barnen :))
Liam tvärslocknade i bilen så fort vi började åka hemåt, sömnen blir så fel när man inte är hemma.
Han sov bara ca 20min på hela dagen.

Bil färden hem gick bra, jag gillade dock inte den täta dimman som var på visa stället av vägen.
Såg inte ett skit så var glad att jag hade en bil fram för mig så jag kunde kolla på hans bakljus.

Tildis


Här dansar vi

Får godis av tomten o apan


Nu ska vi se  på Solsidan sen blir det sängen.
Nattinatti

Tjingeling.

Publicerat: 2011-01-22 | 13:00:06 i Övrigt
Magen skricker efter mat o jag är så lat så jag orkar inte laga mat :/
Tråkigt väder det är idag o riktigt kallt ju, vi hade planer på att gå ringvägen runt men tror vi skippar de.
Liam blur så grinig när han måste sitta fullt på pälsad i vagnen o jag förstår honom.
Ska bli så skönt när våren kommer och de räcker med att ha tjock tröjor på sig.

Vad ska/har ni gjort idag?

Nej kanske ska komma på vad vi ska äta till att börja med.

Hemma

Publicerat: 2011-01-21 | 21:24:39 i Övrigt
Har ont i ryggen efter att ha köra hem från Kd i mörkret.
Jag tycker det är lite små läskigt så satt o spände mig, har bara kört i mörker två gånger tidigare..
Men tycker det gick riktigt bra denna gång. Och så va vägen så bra att köra på nu, ingen snö! :)

Köpte mig ett par byxor o ett nattlinne som min tuttar va för små för.. Men det va jätteskönt att ha på sig ändå.
Sen köpte jag lite tjockare strumpor till Liam, så hoppas han ska ha lite varmare föttern nu.
Ett ganska stort paket fick vi med oss hem till lillen också, men de får ni se vad de är den 8:e.


Tröttis Liam är nyfiken o kollar vad mamma gör.


Karlstad

Publicerat: 2011-01-21 | 12:59:19 i Övrigt
Om en timme så ska jag hämta Kim för vi ska åka till Karlstad o gå lite i affärer, träffa hans pappa och så ska jag försöka hitta någon rolig present till Liam. Inte långt kvar nu tills han fyller 1år vart har det här året tagit vägen??
Han har blivit så stor och det är så roligt att se hur hans personlighet utvecklas.. Ojojoj vilken humör han har min lilla älskling!! Han kan verkligen bli arg om han inte får som han vill.. Så undra hur det blir när han kommer in i trotsålderns. Det blir nog bra!
Nu ska jag föna håret och sminka mig.

Ha det bra.

Kärlek

Publicerat: 2011-01-20 | 07:27:44 i Övrigt
Prinsen o jag har haft mys o kram stund nu på morgonen, vid 06.00 tyckte han att de var morgon idag.
Sen försökte han få liv i pappa Kim men det va inte så lät. Blev lättare när hans alarm ringde så blev det pappa o Liam mys en stund innan han fick skynda sig till jobbet.



Kärleken till min lilla busunge är obeskrivlig, han är mitt allt!!!
Kommer göra allt för att han så få det så bra som möjligt.
Mamma ♥ Liam

Valp.

Publicerat: 2011-01-19 | 13:41:40 i Övrigt
Jessica med sina små favoriter ♥
Liam blev allt lite avis på att moster inte gav honom all uppmärksamhet som han är van.

Frisk igen..

Publicerat: 2011-01-19 | 10:45:13 i Övrigt
Liam somnade med ryggen emot mitt bröst igår kväll, att lägga ner honom det gick inte då vaknade han och skreck som att vi försöka ha ihjäl honom. Så han fick ligga o sova på mitt bröst i en och halv timme sen kunde vi lägga över honom på vår säng. Där sov han sen tills 10:02 på morgonen. skönt med sov morgon :D
Idag är han sitt vanliga jag. Leker o härjar här hemma.
Nu sitter vi och äter frukost men om ens tund ska vi åka upp till mamma o Jessica.
Dom har varit och hämtat Jessicas hund nu på morgonen så nu blir det att snussa valp hela dagen lång!!

Liam ligger och äter välling! (det godaste han vet)



Ha en bra dag!! :)

RSS 2.0
RSS 2.0