Kommentar

Publicerat: 2009-03-30 | 23:21:25 i Övrigt
"Varför avslöja slutet i en film?! TACK!! ;P"

Varför ens säga något och vara anonym?

Film mys.

Publicerat: 2009-03-30 | 00:08:24 i Övrigt
Har nyss sett den underbart söta film.
Det slutade med att både jag och Kim satt
o stor grinade :'(
För på slutet när Marley avlivas så såg jag inte
honom utan jag såg Tilda.
Jag kände allting igen, hur hon stretade imot och
 inte ville o jag önskar att jag hade tagit en o sprungit där ifrån även om det inte varit rätt.
För jag saknar min lilla tjockis som alltid tog
kudden för mig i sängen o snarkade mig i örat.
En hund är inte bara en hund!
Tilda var så mycket mer för mig,
hon var min lilla bebis, min bästa vän <3
och jag vill krama om henne igen!!
Snart så får jag hennes aska hem, men jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra med den..

Har du inte sett filmen, SE DEN!!
den får 10 av 10






Och ni ska få läsa det igen, jag älskar min pojkvän över allt annat. Han är helt enkelt BÄST!!!
När jag sa till honom förut idag att jag älskar honom och att han är mitt allt fick jag tårar i ögonen,
för det är precis så jag känner... Jag känner så stark för honom ♥

♥ Du och Jag Baby ♥

Ett, två, tre knacka och se...

Publicerat: 2009-03-28 | 01:35:50 i Övrigt


Idag så kom Lina till mig vid 5 för hon ska sova här :)
Älsklingen var hemma ett tag innan han for till Karlstad.
Och jag kan lova att jag har haft skrattkramp minst tusen gånger idag, hahha Lina och jag kan verkligen skratta åt ingenting men ha så jävla kul!!
Ikväll har vi kollat på Barnhemmet och jag tyckte de va en bra film, men man fick tänka till lite på slutet.
Va riktigt länge sen jag va rädd när jag såg på film, drog upp täcket precis under ögonen så jag kunde gömma mig fort.. Men det är något med skräck filmer o barn jag tycker att barn är så läskiga i skräck filmer. Spelade yatzy nyss jag vann :D

Jag är jättetrött riktigt längtar efter att få nanna kudde nu.. Men som alltid när jag inte sover med älsklingen känns det så tomt att lägga sig i sängen.


Nej nu blir det att sova.
Tack Lina för en skojig kväll, tycker om dig tokfia! <3

// J

Tisdag

Publicerat: 2009-03-24 | 17:38:17 i Övrigt
Idag har jag haft sällskap av Lina mycket trevligt :)
och jag hoppas du haft det skojigt Lina fast vi inte gjort något speciellt..
Kollar på andra avenyn gjorde vi, och så jobbit att behöva vänta tills nästa vecka.

Snart ska Kim o jag knalla hem till Robin o Sofie för att ha film kväll o käka pizza :D
Jag är redan hungrig nu så ser fram emot ätandet mest :P haha

Frågor

Publicerat: 2009-03-23 | 20:24:39 i Övrigt

OM JUST DIG


FULLSTÄNDIGT NAMN: Jenny Elisabeth Hellström
FÖDD: 1990
BOR: Tillsammans med Kim

SMEKNAMN: Nepp

INTRESSEN: -
SKOLA: Presterud

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON:  Ja

ÅNGRAT NÅGOT:  Ja
LJUGIT:  Ja
SVIKIT NÅGON: Nej, det tror jag inte.
KÄNNT DIG SÄMST: jadå
GRÅTIT: Nej
SKRATTAT: Ja

VARIT SJUK: Ja massa besök på sjukhuset men nu är det bra. 
VARIT UTOMLANDS: Nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Ja, Sandrah


KÄNSLOR



GRÅTER DU OFTA:  Nja har gjort det en tid nu, men nu va det ett tag sen.
SKRATTAR DU OFTA:  Beror på vem jag är med.
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:  Huvudvärk o allt snurrar.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: lite upp o ner

HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nja, det va länge sen.
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Ja

KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Nej jag fann den för 10 månader sen
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:  Nej

ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Ja det är jag nog
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Jag hoppas o vill att ett föralltid ska finnas
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Ja
OM JA, VEM: Kim
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: Älsklingen
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD: -
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja!


VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:
olika

SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: gärna både och
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Längre än mig
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: spelar ingen roll

FÅR DU MÅNGA KILLAR: haha, neej



Utseende



Blondin eller brunett?
Brunett

LÅNGT ELLER KORT HÅR: mellan börjar bli långt :D

SNYGG ELLER FUL: Idag är jag FUL
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Inte alltid
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: nja, det händer
ELLER TVÄRTOM?:
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: ne
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Ja
SMINKAR DU DIG: när ja känner för de..
VARFÖR ÄR DU INTE VACKER UTAN ? för att jag ser ut som en prikigkorv utan smink.


Jag hatar skolan!!

Publicerat: 2009-03-23 | 17:52:57 i Övrigt
så jävla jobbigt med allt jag ska göra där, jag vet redan att jag misslyckas med hela skiten detta år.
Och det känns så jävla jobbigt, kommer ha flera IG:en.
Kommer va så kul att skicka in betygen till sommarjobbet men jag har ju iaf mina 8v där så får hoppas jag kan göra riktigt bra ifrån mig så dom ser att jag kan jobbet.
För det har jag alltid fått höra att jag kan och att jag gör det bra!

Idag har jag skrivit lite på projektarbetet ska föröska fortsätta med de..
Är ju inget speciellt på tv idag (tror jag) så ska försöka plugga med projektet och sen skriva klart en större uppgift om hepatit a,b och c.

//J

Jenny ♥ Kim

Publicerat: 2009-03-21 | 15:13:55 i Övrigt
Jag sökte dig och fann mitt hjärta



Läs inte ihjäl dig :P

Publicerat: 2009-03-20 | 16:46:19 i Övrigt
Om en lite stund ska vi cykla hem till mamma o pappa o vara hund o hus vakt över natten.
Blir bio ikväll vi ska se friday the 13th, hoppas den är något att ha.

Ha en bra fredag :)

Kommentera

Publicerat: 2009-03-19 | 15:46:42 i Övrigt
Om du kommenterar kom gärna ihåg att skriva vem du är :)

Min dag

Publicerat: 2009-03-19 | 15:45:19 i Övrigt
Denna dag har bestått av masa flängande hit o dit.
Först cyklade jag till tandis imorse, efter det cyklade jag och hälsade på Kim o pappa på jobbet.
Innan jag begav mig hem åt för att börja tvätta.. Blev fyra maskiner så har ränt upp o ner i källaren hela dagen och är inte klar än har min jacka i torrken..
Har även varit till tandis en andra gång idag, och fick reda på att jag har ett hål som ska lagas.
efter jag varit hos tandis hade jag tänkt köpa blommor, för mamma fyller år imorgon men vi ska dit ikväll på fika.
Men när jag står där o ska köpa blommor kommer jag på att plånboken ligger hemma.
Så va bara att cykla hem hämta plånboken och iväg igen..
Jag har fått motion ut över det vanliga idag :P haha

Men nu ska jag hämta upp jackan hoppas verkligen den är helt torr, sen ska jag ta en snabb dusch.

// J

Minnen

Publicerat: 2009-03-17 | 00:39:22 i Övrigt
Åh jag är ju helt efter!!
Har lyssnar på Kent och åkt bakåt i tiden till..
Jag var femton år och det var skolavslutning och vi var helt nojiga och kunde inte sitta still o inte göra annat än att prata om kvällen. Vi skulle på vår första Kent konsert och jag minns att vi kände oss så jävla små när vi klev in i det stora tältet.
Klockan började räkna ner och det kändes som en evighet innan Anna Ternheim äntrade scenen och började spela Shoreline, efter Anna spelat så klev dom in på scenen.
Jag minns att vi tog tag i varandra och skrek att vi inte kunde fatta att vi var där att dom var där.
Det var en magisk kväll som jag aldrig kommer glömma..
Andra blir höga på droger, vi var så höga man kan bli på musik, så högt över molnen som vi var den kvällen kommer jag aldrig bli igen. För det kommer aldrig bli detsamma utan dig, efter du försvann så slutade jag nästan att lyssna på Kent det är så mycket minnen i musiken. Men nu sitter jag här och lyssnar..
Och jag ser oss ute och går en sommarnatt skrattande o mitt uppe i att prata om något livsviktigt eller om vår framtid, om allt vi skulle göra tillsammans..
När vi fick för oss att gå och bada i smyg för vi ville inte ha med oss några små barn.
Men vi gick o gick och kom aldrig fram till den där bad platsen, men jag hann blir riktigt kissnödig och jag kommer ihåg att jag sa det minns en miljon gånger så tillslut satte jag mig i diket och självklart kom det en långtradare då och schffisen hängde sig på tutan, hahah om jag blev rädd!!! Jag ramlade omkull o låg där med röva i vädret oh ni kan ju bara gissa om vi fick skrattkramp fan va vi skrattade.. Något badande blev det inte, vi gav upp och gick hem.

FRIDA JAG SAKNAR DIG!




Våran låt...

Jag har nyss plocka fram mina dagböcker så nu har jag lite att göra inatt.

// Jenny

Blaahäää...

Publicerat: 2009-03-16 | 23:47:43 i Övrigt
Jag har så svårt att dela med mig av vad jag känner, för det kan ju misstolkas eller så kanske jag måste försvara mig.
Om jag inte kan de så blir det väldigt jobbigt o fel. och så vet jag att personen ändå inte förståt mig.
Jag stoppar undan allt lång in så det inte ska kännas, men ibland så kryper det fram snabbare än jag hinner stoppa tillbaks det.
Och då kommer känslan, känslan av att gå sönder.
Det känns som allt trycker sig utåt inifrån, som om benen ska spricka sönder och gå av.
Jag får koncentrera mig på att minnas hur man andas.
In ut, in ut, in ut.. okej ja just ja så var det ja... in ut, in ut..

Det går över jag vet det, det gör det alltid.

Nu ska ni inte tro att jag går runt och mår skit, för det gör jag inte.
Jag mår offtas bra eller iaf okej..
Men så finns det saker små o obetydliga saker som får allt att kännas så här.
För jag kan inte sätta orden på känslorna, för det är bara starka känslor..
Som inte alltid finns ord för.


Är du dum

Publicerat: 2009-03-14 | 22:48:55 i Övrigt
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat.
(x) du har gått in i en glasdörr.
(x) du har hoppat ur ett fordon som rör sig.
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig.
summa:4

( ) du har sprungit in i ett träd.
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( ) du testade precis om du klarade det.
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat.
(x) ditt hår är/ har varit blont.
(x) folk har kallat dig långsam.
summa: 3

( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger.
(x) du har nån gång somnat på en lektion.
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig.
(x) du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal.
summa: 3

( ) du har ätit en insekt utan tvång när jag var liten/mindre.
( ) du gör detta testet när du borde göra nånting viktigt.
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka.
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan.
summa:2

( ) du råkar göra sönder väldigt många saker.
(x) du har trillat av stolen då den stått helt still.
( ) du använder ordet ''eh'' väldigt många gånger om dagen.
summa:1

=13

18 eller mindre betyder att du inte är dum...

S.....

Publicerat: 2009-03-14 | 22:28:53 i Övrigt

Elefanten J
Eller ska jag säga flodhästen, vad är störst?
Jag känner mig som värsta tjockisen!!!
Måste bli mer nyttig av mig igen, för nu äter på tok för mycket godis o skit.

Jag känner för en lång nattpromenad.
Jag o Frida brukade alltid gå ut o gå i flera timmar på nätterna, saknar det så sjuk mycket!
Jag saknar henne!


Färjestad

Publicerat: 2009-03-11 | 21:55:09 i Övrigt
Har nyss haft Robin och Sofie o deras stora vovve här som tror att han är lite :) :P
Vi har kollat hockey o ätit massa onytigheter.
Jag är trött som fan ska kurra ner mig i soffan och kolla på trebarnsmamma och hög på cannabis, får se om det är något att ha annars lär jag somna.

// J

RSS 2.0
RSS 2.0