Sjukdomar

Publicerat: 2012-02-21 | 19:38:08 i Övrigt
Förra lördagen så blev Liam sjuk :( Jättetråkigt för vi hade ju kalas på söndagen för honom, o han var inte alls pigg :( Nästan en vecka var han sjuk började bli bra på torsdagen och på fredag morgon kände jag att det var min tur. Så jag har typ bara segat runt o varit sjuk hela helgen :( Och inte nog med sjukdomar här inte för idag slog magsjukan till Liam har spytt flera gånger!! blä vad jag hatar att inte ha tvättmaskin vid såna här tillfällen!!! Alla dessa sjukdomar har gjort att jag inte haft tid/ork för att blogga.

Kalas

Publicerat: 2012-02-12 | 20:39:02 i Övrigt

Idag har vi haft kalas för Liam. Men det blev inte riktigt som vi hade tänkt det, för igår började Liam få feber och den har hålt i säg :( men trots feber och snuva var han glad och försökte hålla minnen uppe.
Men vid sju var han helt utmatad och somnade på mig i soffan! Lilla älsklingen


Grattis min lilla prins!!

Publicerat: 2012-02-08 | 14:47:14 i Övrigt

Idag fyller min lilla älskling 2 år


Röd

Publicerat: 2012-02-04 | 21:29:01 i Övrigt

Var hos mamma o pappa en sväng förut, fick med mig en röd hårfärg hem. Har slängt i den.. Hoppas det blir bra :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/999253/images/2012/pic_187804921.jpg" class="image">


22:04

Publicerat: 2012-02-01 | 22:04:34 i Övrigt

Dagarna har bara sprungit i väg och jag har inte haft någon lust att skriva här.. Är så mycket som snurrar runt i huvudet på mig om jobb, om jag ska börja studera och iså fall vad vill jag bli? Har försökt få tag i Göran (som har hand om komvux) men han svarar aldrig i telefon! Ska slänga i väg ett majl istället för någon gång måste han väl ha tid att läsa.


RSS 2.0
RSS 2.0