Film och sallad

När jag stod och lagade mat till Liam kom Moster Jessica och mormor Ingela kom hit en stund för mormor hade saknat Liam :) Jessica stannade kvar lite längre , Liam var helnöjd då han fick all uppmärksamhet!:) Jag klantade mig lite och reste mig upp med knät rätt in i ett kantigt hörd av väggen, gjorde så ont att jag blev helt spy färdig.. Usch! Kommer nog ha ett blått knä imorgon.
Vid åtta började Liam bli trött så vi körde hem Jessica och när vi kom hem fick Liam välling och så läst jag god natt saga för min lilla älskling. Han somnade fort, förståeligt efter en dag full med äventyr tillsammans med farmor och Tilda bus :) när han somnar åt vi sallad och kollade klart på en film vi på började tidigare idag. Real steel heter filmen och det va helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback