21:51

När jag hämtade Liam på dagis idag hade han inte sovit något :/ Men det är förståeligt då han sov till 9 imorse. Tänkte först att han skulle få vara vaken tills kvällen men ångrade mig ganska snabbt. En gnällig liten terror unge som har börjat trottsa massor orkade jag inte med.. Så tänkte att han skulle få sova i ca 40min, när jag la honom på sängen ville han att både mamma o pappa skulle ligga hos honom så vi la oss alla tre och somnade så gött!! Sov i två timmar!! Så har fått härjat lite extra nu ikväll och läst sagor o sjungit så nu sover han :) Tänkte ladda upp en bild på när han leker i badet men datorn streckar och har bestämt sig för att inte hitta minneskortet så får ladda upp den i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback