16:08

Håller på att städar o städar o städar det tar ju aldrig slut, men så skönt när det blir lite ordning o reda. Dock ser det ju lika dant ut för snabbt.. Tänkte jag skulle hinna vika all tvätt o köra igång en till maskin disk innan klockan blir fem, då ska jag hämta min älsklingar som kommer med bussen från Karlstad. Dom har sovit där inatt då jag jobbade 13-21 igår passade som på att åka o hälsa på farmor Britt :) Själv så åkte jag upp till mina päron efter jobbet o blev kvar där, mysigt! Idag har mamma o jag gått en sväng på stan. Jag provade lite kläder på Lindex o jag avskyr det sååå mkt vilket är ett stort problem för mig, mår dåligt innan jag ens gått in i det där jävla provrummet. Verkligen hatar att se mig själv i alla dom där speglarna. Längtar efter mitt tränings paket jag skulle få när jag började prenumerera på Iform.. Nog tjatat om de nu ska jag fortsätta med städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback