karlskoga

åkte över till karlskoga för att jag hade tid på sjukhuset men innan jag skulle ditt så hämtade Liam o jag upp Kim  (tjej kompis) som var så snäll och städe upp att följa med o passa Liam medans jag blev undersökt. Men inna vi åkte till sjukan tog vi en sväng in på HM där jag köpte en jättefin skjorta till Liam som han ska ha på sig imorgon när han ska fotograferas :)
Ser verkligen fram emot att få se bilderna, men det är så svårt att bara välja en jag kommer säkert fastna för fler.

Ska lägga mig på soffan tillsammans med min älskling o kolla om det är något bra på tven innan det blir sängen.

nattinatti

Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Vad gjorde du i kga? :/

2011-03-10 @ 08:34:01
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback