Hemma

Har ont i ryggen efter att ha köra hem från Kd i mörkret.
Jag tycker det är lite små läskigt så satt o spände mig, har bara kört i mörker två gånger tidigare..
Men tycker det gick riktigt bra denna gång. Och så va vägen så bra att köra på nu, ingen snö! :)

Köpte mig ett par byxor o ett nattlinne som min tuttar va för små för.. Men det va jätteskönt att ha på sig ändå.
Sen köpte jag lite tjockare strumpor till Liam, så hoppas han ska ha lite varmare föttern nu.
Ett ganska stort paket fick vi med oss hem till lillen också, men de får ni se vad de är den 8:e.


Tröttis Liam är nyfiken o kollar vad mamma gör.


Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Var DINA tuttar försmå?? Du har ju skitstora!

2011-01-23 @ 18:17:21
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback