Torsdag

Idag kändes det bättre ångesten har lagt sig lite, har sökt två jobb idag o ska ringa om ett till imorgon.
Liam o jag va ner på öppna idag för att träffa Emma o Melker va riktigt roligt o träffa dom för de var så länge sen nu.
O Melker hade blivit så stor, när man tittar på Liam o Melkar kan man inte tro det bara skiljer någon timme på dom.
Liam verkade glad över att vi gick dit, så ska gå dit till veckan igen tillsammans med Emma o Melker :)

Efter Kim slutat så åkte vi och tränade hade ingen lust alls, men bara man kommer dit så går det bra sen..
Han inte med så mycket kondition jag ville men blev av med 140 kcal på crossen iaf, mage och så han jag nästan köra egenom hela styrke passet innan vi va tvugna att gå.

Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Går Melker än och så?

2011-01-28 @ 19:20:59
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback