Orkan

Vi la oss vid halv 12 igår men som vanligt kunde jag inte somna.
Liam började snurra runt i sin säng, tillslut så ställde han sig upp men jag la bara ner honom igen.
O först trodde jag han somnade om men så började han sno runt igen tills han ställde sig upp..
Tänkte då att han kanske är hungrig o därför kommer han inte till ro, så lyft över honom till oss och så fick han ligga där o dricka välling. Men han kom inte till ro ändå, utan låg o snurrade runt som en liten orkan i mellan oss, tillslut efter någon timme somnade han men rumpan i ansiktet på mig o sitt huvud på kims arm.
Jag var lite rädd för att vakna av en spark i ansiktet men ville inte ens peta på honom när han äntligen hade somnat.
Imorse vaknade han extra tidigt, jag hade hoppats på att få sova en halvtim längre än vanligt.
Så idag är jag lite trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback