Natten..

Vi höll på i flera timmar igår kväll med att försöka få Liam att sova.
Varje gång jag la honom till rätta i min famn så började han gråta hysteriskt, första gången lät jag honom gråta i hopp om att ha skulle sluta och somna.. Men det slutade med att han spydde ner mig o sig själv plus hela halen kändes de som. Kim tog ett bad med honom o efter att han badat brukar det inte vara svårt att få honom att somna. Han somnade nästa tusen gånger igår men vaknade till o blev ledsen hela tiden, spydde en gång till gjorde han också! :( vid halv 12 gick vi och la oss alla tre i vår säng och tillslut efter att han snurrat runt o inte vetat hur han skulle ligga somnade han.
Va bara jag som hade problem att somna sen, låg ihop klämnd mellan Kim o Liam.

Kim sa: Nu när Liam somnat så sent så sover han nog hela natten
Jag sa: Nej jag tror han vaknar vid 4.

Och det gjorde han 04:17 så vaknade han o va kokhet 39,2 i feber.
Gav honom alvedon o väntade på att han skulle somna om.

Men tycker natten var helt okej, för han va inte så ledsen som han annars brukar va när han är sjuk.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha, okej! :) Vi bor på Nunnegatan, så då är det ju rätt nära :)

2011-01-18 @ 13:45:39
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

usch så jobbigt när de är sjuka:( krya på dig sötnos:)

Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Drygt jag hade blivit galen!! Kan INTE sova med ungar i sängen.

2011-01-18 @ 20:02:37
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback