Lite om min dag..

Dagen började 07:46 då tyckte Liam att vi skulle gå upp, så de gjorde vi..
Traskade ut i köket för att göra välling åt lillen och fil o smörgås till mig.
Sen blev det lek hela morgonen fram till halv 11 då la vi oss o sov en timme, var riktigt skönt!
Vi låg kvar i sängen o myste o tittade på papperskort i olika färger o mönster, innan vi tog o hoppade in i en dusch/bad. Det händer ganska ofta att Liam bajsar i badet men denna gång satte jag honom på toa så han fick bajsa där, det tyckte han var riktigt spännade o tittade ner i toa en stund inna han ville åter gå till badandet :)
Mammas duktiga kille!!
Resten av dagen spenderade vi tillsammans med moster Jessica.

Vid 4 hämtade jag Kim och vi åkte i väg för att träna och de va ganska mycket folk.
Massa små ungar som stod i en kluga och tittade på medans någon av dom tränade, varför ens gå och träna om man ska göra så?? Var störande iaf, tog evigheter för dom att bli klara vid maskinerna.
Jag körde styrka, mage och löpning/crosstrainer blev av med 172 kcal.

Nu ska jag få min lilla prins att sova, sen ta en välbehövlig dusch.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Duktiga Liam som bajsade på toan :)

2011-01-13 @ 21:14:00
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback