Besök.

Vi har nyss varit och handlat o innan det skjutsade vi Liams farmor till bussen.
Hon har varit här hos oss idag, egentligen skulle vi ha gått till badhuset men hon kom hit senare än vad vi hadet tänkte så det får bli nästa gång :)
Vi åkte till Träslottet för Britt ville bjuda på mat, så där åt vi en varsin pizza sen åkte vi hem o lekte.
Kim somnade på soffan o Britt o jag tog med oss Liam o la oss på sängen där vi somnade alla tre, mysigt!
Klockan blev 18:00 alldeles för fort o farmor Britt var tvungen att åka hem.
Men näst helg så ska vi träffas igen, då är det julgransskakning på skoghall.

Liam klänger på mig o tycker inte jag ska sitta här mer, så lika bra att jag roar honom.
Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback