Vi kom inte undan.

I Tisdag hade Liam magsjuka, igår jag och idag Kim.
Usch! Vad jag är trött på spyor o bajs!

Jag va så dålig igår så jag svimmade nästan flera gånger, fick ropa på Kim för att ta mig upp från toa golvet, för försökte jag resa mig så snurrade allt.
Liam tyckte de va pest o pina att vara med mig, han klättrade på vägarna av tristess.
Kim fick komma hem en timme tidigare från jobbet för att ta honom för jag mådde så dåligt att jag inte ens orkade se honom. O efter som ha är en sån mammagris skulle han ju tå och klänga på mig medans jag bajsade/spydde :S
Tror det var minst 10 årsen jag hade magsjuka o hoppas minst det är 10 år tills jag får de igen.

Skulle ha hämtat tapeter igår o packat ner lägenheten men allt har bara ståt stil. Vi missade rytmiken idag :(

Kim har inte varit lika dålig som mig iaf o det är ju skönt för honom.
Liams mage är knas än o han bajsar blöjorna fulla av stinkande klägg.

Vilket mysigt inlägg de blev :P haha

 

Tråkigt det är att det nästan bara är Sandrah som kommenterar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback