Magsjuka.

Natten hörjades av magsjuka.
Vid 00:00 började Liam böka runt i sin säng och sen ställde han sig upp och jag gick upp till honom för att ge honom nappen. Men när jag la honom ner o började leta efter nappen så spydde han så han fick i hela ansiktet på sig själv, och när jag bar upp honom fortsatte han spy :(
Han fick sova hos oss inatt och så tig jag in en skål han kunde spy i, men det kom inga spy men ändå försökte han spy gång på gång :( Han får sån panik när han spyr! För ont i mamma hjärtat att se min lilla plutt må dåligt.
Det blev en ganska sömnlös natt då jag fick sätta mig upp med honom varje gång han behövde försöka spy.
Men fram åt morgonen lugnade de sig och jag trodde de var över.
Men icke på eftermiddagen fick jag en dusch med spy som rann genom håret på mig ner för ryggen och så fortsatte han spy ner golv, mattor och allt som kom i våran väg :( Just då kände jag vart fan ska jag börja!?
Både Liam o jag behövde in i duschen, o golven behövde skuras.
Men jag löste de med att Liam fick sitta i duschen o leka med vattnet o jag skurade golvet naken, hoppas ingen såg mig genom fönstren :P
Efter den spyan har han ätit yoghurt o välling o fått behålla så hoppas det inte blir mer inatt.
Hade tid hos fotografen imorgon men fick ändra de, kändes som de var lika bra.

Hoppas att Kim o jag slipper magsjukan.

 


Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Men usch vad jobbigt.. jag som hört att sådär små barn typ aldrig spyr av magsjukan utan de bajsar mest löst.

2011-02-16 @ 18:33:03
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback