Kalas nr 1

I söndags hade vi första kalset för Liam tillsammans med min mamma o pappa mina syskon och farmor o farfar.
Liam fick för första gången äta helt själv utan att jag la mig i.
Jag gillar inte kladd men får nog skärpa mig o låta honom kladda lite mera så han lär sig att äta själv..
Han fick 1000:- av min farmor o farfar jag blev förvånad över att det vara så mycket.
När jag tackade farmor för pengarna säger hon att hon gav så mycket för att hon inte kommer få vara med på hans större födelsedagar. Usch! Min lilla farmor tycker inte om att hon säger så hon ska ju leva länge till!!






Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

grattis till sötungen

2011-02-08 @ 09:24:26
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback