Here comes trouble

Ikväll har vi varit på bio i kd, vi såg Svinalängorna den va inget bra alls!
Själva historien va hemsk men filmen va bara konstig.
Innan bion så letade vi efter ett stället att äta på men slutade med att vi hamnade på donken.
Va en sväng på Åhlens där köpte vi en jättesöt tröja till Liam som det står Here comes trouble på :D
O en leksak där han ska slå ner fyra bollar genom hål med hjälp av en hammare, han fick prova den när vi kom hem o på engång efter att jag visat hur han skulle göra fixade han det själv.. Smart grabb vi har! ♥

Ha en bra kväll jag är as trött o ska sova.

Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Jag har fått två biobiljetter, men då vet jag att vi inte ska välja den där filmen då iaf

2011-02-05 @ 09:05:44
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback