Härligt

Jag gillar inte floating usch vill jag inte göra om..
Efter det bara gått några minuter så kände jag va ont jag fick i övre ryggen av att ligga där och flyta i äckligt super saltvatten! Jag roade mig med att skjuta i från med tårna tills jag nåde andra kanten o buttade tillbaks med fingrarna i ca 20 minuter sen gick jag och duschade. Vattnet va bara 34 grader så jag frös när jag låg där, hade för väntat mig att det minst skulle varit 38grader. Floating var inget för mig, men Kim han somnade så gott så han.
När jag låg och fick massage så hörde jag hur någon ropar hallå minst 10 gånger, så jag säger till massören att det är någon som ropar.
Hon svarade att han somnade nog gått där inne, då fattade jag att det var Kim hon försökte få liv i :P hahha

Massagen o ansiktsbehandlingen var super duper underbart!!
Förutom när hon masserade på min muskelknuttar :S

Nu ska jag lägga mig på soffan o se vad tven erbjuder innan jag ska sova.

Hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback