Tisdag

07:32 väckte Liam mig så det var bara att gå upp och börja med alla morgon sysslor så som att byta blöja, göra välling, borsta tänder och packa dagis väskan :) väckte Kim så åkte vi till maxi och handlade innan vi lämnade Liam. Var lugnt och skönt!

Vid 11 skulle Kim iväg på syntets så jag tänkte att jag skulle sova en stund, men kunde inte somna. Så grejar lite här hemma.
Vid 1 skulle Kim köra med bilskolan så jag gick på stan innan jag skulle hämta upp Liams faster Sofie som hälsat på oss :)
Vi har haft en mysig dag med pulka åkning och fika.. Först var Liam lite blyg sen så var det Sofie som gällde :)

Köpte två julklappar på stan nu vill jag bara hitta något till Kim och m&p, K&B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback