Julhelgen

Har varit fullt upp denna jul. Har jobbat 22,23,24,25,26 men ändå firat jul på två ställen. Julafton var vi hos min farmor i år det var trevligt! :) Sen på juldagen efter att jag jobbat så åkte vi till Karlstad för att fira jul hemma hos Kims syster med släkt på hans pappas sida. Tomten kom och alla barnen va helt extas!! Liam tyckte det var spännade och läskigt på sammagång :P På kvällen innna vi åkte ut till Kims mamma för att sova där körde vi klappjakten och det va så roligt! Måste vi göra nästa år också :)) Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli 21.00 så jag får åka hem.. Ska lägga fram alla Liam julklappar för han fick så mkt att jag inte har koll på allt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback