Lilla älsklingen

Att få Liam o sova igår va inte lätt han krånglade och skrek, men tillslut fick jag honom att sova.
En stund iaf han vaknade igen vid 3 och jag tog honom till mig i sängen o han fick äta o vi somnade om, men vid halv 4 vaknade han igen. Jag tyckte de va konstigt för så fort brukar han inte vilja äta igen, o äta ville han inte heller och inte sova.. Åh jag var så trött jag försökte få honom att somna om i en timme sen gav jag upp.
Liam fick ligga i gymmet och leka o jag började städa, hämtade upp tvätten som hängt på tork över natten.
Jag tyckte lille va som vanligt, låg o lekte o hade ljud för sig.
Men han var lite gnällig o kändes såå varm, så jag tog febern 38,2 och märkte även att han snorade.
Så lilla fisen har blivit sjuk, han ligger o sover och det har han gjort sen vid 7 bara vaknat två gånger och velat äta och så fick han Alvedon ena gången för han gråt/skriker på ett sätt han aldrig gjort förut.
Jag funderar på om han kan ha ont i öronen? Han visar inte direkt att han har ont om jag rör vid dom, men han har hållit på o tagit sig för öronen? Får se hur han är under dagen, kanske lika bra att någon får kolla på öronen så är det ute slutet?.

Jag ska äta lite frukost och sen ta en dusch, för vid 12 så ska jag möta Kims mamma som ska sova hos oss inatt.
Hoppas på att lilla fisen är lite piggare o gladare sen.

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

38,2 är typ ingen feber för en sån liten så han borde int emärka så mkt

2010-06-18 @ 21:04:17
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback