Trött

Natten har varit ganska okej.
Liam hade de väldigt svårt att somna o komma till ro igår. Han låg hela tiden och blunda i sin säng men vände o vred på sig fram åt tillbaka.. Efter ett tag tog jag upp honom för tör han hostade så han inte fick luft.
Så han fick sitta hos mig o amma och där somnade han, vi höjde upp ena sidan på sängen sen fick han sova med sin kudde brukar inte ha de till honom annars. Men det verkade hjälpa lite för han hostade inte lika mycket, och det blev några timmars sömn innan han vaknade och va jättevarm o ledsen.
Jag hade gjort i ordning en spruta med Alevdon som de bara va att ge, sen tog de ett tag innan han kom till ro och somnade hos mig. Han tyckte dok att de va morgon vid halv 7.
Känner mig ganska så trött, så sen när han sover igen ska nog jag också göra de.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hoppas han blir frisk snart!

2010-08-09 @ 17:54:09
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback