Oro

Idag har jag varit ner till BM för att få lyssna på hjärtljud.
För jag har inte känt att det rört sig på några dagar, och det är väldigt psykiskt jobbigt
att gå runt o undra om han lever där inne eller inte. Men S hörde hjärtljud, de gjorde inte jag för hon gjorde så fort för det är inte bra att lyssna innan v.25.
Men jag känner mig lugn nu iaf, och när hon lyssnade sparkade han faktiskt tror inte han gillade den där saken man lyssnar med. Det är iaf väldigt skönt att allt är som de ska, så jag kan slappna av. För jag tror inte de är så bra för lillen att jag går runt o oroar mig.

Nu ska vi gå över till Maxi handla lite, hämta ut biljetter.
När jag kommer hem ska jag göra potatis soppa, mumms :D

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Skönt att allt var bra :) Men det där med att det inte är bra att lyssna innan v 25 tror jag inte ett skit på.. i skåne lyssnade de på mig från v.10 och länge och väl också.

2009-09-30 @ 19:32:28
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback