Film mys.

Har nyss sett den underbart söta film.
Det slutade med att både jag och Kim satt
o stor grinade :'(
För på slutet när Marley avlivas så såg jag inte
honom utan jag såg Tilda.
Jag kände allting igen, hur hon stretade imot och
 inte ville o jag önskar att jag hade tagit en o sprungit där ifrån även om det inte varit rätt.
För jag saknar min lilla tjockis som alltid tog
kudden för mig i sängen o snarkade mig i örat.
En hund är inte bara en hund!
Tilda var så mycket mer för mig,
hon var min lilla bebis, min bästa vän <3
och jag vill krama om henne igen!!
Snart så får jag hennes aska hem, men jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra med den..

Har du inte sett filmen, SE DEN!!
den får 10 av 10






Och ni ska få läsa det igen, jag älskar min pojkvän över allt annat. Han är helt enkelt BÄST!!!
När jag sa till honom förut idag att jag älskar honom och att han är mitt allt fick jag tårar i ögonen,
för det är precis så jag känner... Jag känner så stark för honom ♥

♥ Du och Jag Baby ♥

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ja gud vad jag bölade åt den där filmen, tårarna bara sprutade!! Jag såg Shia ligga där på bordet.. :( Usch så hemskt!!

2009-03-30 @ 09:42:28
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

så glad för din skull, gullan <3

2009-03-30 @ 11:44:43
Postat av: Anonym

Varför avslöja slutet i en film?! TACK!! ;P

2009-03-30 @ 18:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback