Det spökar i magen.



I Tisdags var jag på sminkkurs det var jättebra :)
Så har ni inte råd själva att gå på en kurs så tycker jag ni ska önska er det.


Idag har jag i stort sätt tillbringat all tid i sängen o på toa p.g.a magsjuka.
Det är fan en av dom värsta sjukorna man kan ha.
Älsklingen har varit i Karlstad o hämtat ut glasögon idag, o han såg lite nervös ut när han visade mig hur han såg ut.. thii
Men han såg riktigt bra ut, men hans tanke blev väl vad fan är jag tillsammans med för ful jävel :P haha
Nej då det får jag verkligen hoppas han inte tänkte, han har varit så snäll o fixat cola åt mig för jag orka inte skaka ur kolsyran själv. Så nu på kvällen har jag druckit cola som jag fått behålla.
SKÖNT!! det vänder kanske nu!?
Hoppas, hoppas..

Känner mig så svag, så förut efter jag hade duschat (satt ner i badet) så höll jag på att inte ta mig ur för blev så yr, så fick roppa på Kim så jag hade honom att hålla i o tur va väl det för allt bara snurrade.
Nej nog tjatat om min sjuka..

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Therese

du är så vacker, vet du de bambam ? =)

2009-02-13 @ 06:54:18
URL: http://trajsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dig gullan

2009-02-13 @ 18:01:19
Postat av: Sandrah

Sån sminkkurs önskade jag mig i julklapp men jag fick ingen :(

2009-02-15 @ 12:45:07
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback