Liam

Vad heter ditt barn? Liam Jordskogen. När var du beräknad att föda? 7 Februari 2010. Föddes barnet på utsatt datum, om inte när? Nej, han kom en timme för sent ;) 00:48 7 Februari 2010 Hur stor var barnet vid födseln? 49 cm och 3285 gram. Hur lång tid tog förlossningen? ca 21 timmar Tog du någon smärtlindring? Ja, morfin, epidural och lustgas (hatade lustgas!!) Är du tillsammans med barnets pappa? Ja, sambo och förlovade. Tog ni reda på könet? Ja. Om nej, vad trodde ni att barnet var för kön? Jag trodde/drömde att vi skulle få en tjej fast dom sagt att det var en pojk :P Hade ni bestämt vad barnet skulle heta? Ja, det gjorde vi ganska tidigt i graviditeten. Hade du en svår graviditet? Ja, jag var mkt orolig för att jag skulle mista honom, mådde illa. Tyckte inte om att vara gravid utan ville bara att månaderna skulle flyga fram så jag fick födda. Kan du tänka dig att skaffa fler barn? Ja, en eller två till :) Har du fått några bristningar? Ja :( Var du nervös inför förlossningen? Nej Hade du några cravings? Hårt bröd med ost och gurka, ägg Hur reagerade du/ni när du plussade? Vi blev glada!! :D Hur långt gången var du när du förstod att du var gravid? vet inte vecka 4-5 tror jag. Hur mycket gick du upp i vikt? 17 kilo. Hur länge ammade du? Tills Liam var 7 månader så slutade han bara tvärt. Vem är barnet mest lik? Sin mamma men har mkt från pappa också. Vad är det bästa med att ha barn? Kärleken. Vad är det sämsta med att ha barn? Trotts. Är ditt barn döpt? Ja Hur gammal är barnet nu? Snart 23 månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback