Godis

Idag har jag varit på snickargården och jobbat med alla goa barn :) hade lite svårt att höra vad dom minsta sa som inte pratar så bra. I vanliga fall brukar jag höra/ förstå men idag strax innan jag åkte till jobbet slog det lock för mitt vänster öra. Kände mig halvt döv..
När jag slutade ringde jag till mamma och kollade om hon ville att jag skulle hämta Liam, hon hämtade honom på dagis. Men hon ville att han skulle stanna en stund till. På dagis hade han inte sovit något alls, så när mamma körde hem honom somnade han i bilen. Totalt däckad!! Men fick liv i honom tillslut och så tog vi ett bad i väntan på att Kim fixade mat åt oss. Vi lekte med Liams nya delfiner och hade det mysig tills Liam bajsade i vattnet! Inte lika mysigt då :p nu sover han och jag är grymt godis sugen!! Men orkar inte åka och köpa något o lika bra är väl de. Vi är ju lite socker beroende i denna familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback