Akuten

Lilla älsklingen på sjukhuset.

 

Ringde idag för att prata med vårdcentralen för Liam är så hängig o slö, och dom tyckte att han behövde träffa en barnläkare. Så vi hämtade Kim på jobbet och så åkte vi till akuten i Karlstad. Där dom tog tempen, klämde på magen och tog blod prov det gillade inte lillprinsen alls :(
Han är lite uttorkad men proverna visade att han inte var tillräckligt uttorkad för att behövas läggas in..
Utan vi sak försöka få i honom små mängder av vätskeersättning ofta. O han är faktiskt duktig tycker jag, och dricker ersättningen fast det smakar illa.
Jag tog de när jag var magsjuk och jag vet hur illa det smakar!!
Läkaren trodde iaf att det skulle vända vilken dag som helt o gör det inte det ska vi komma tillbaka.
Nu ligger han o sover på soffan, han vill vara runt oss hela tiden nu när han är sjuk. Det är ju inte så konstigt för det är väl då han känner sig tryggast.

Ha en bra fredag kväll..




Kommentarer
Postat av: Lina

Men lilla gubben =( <3

2011-03-25 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback