Uppdatering

Dom var riktigt bemötesgående på Telia och vi får tven gratis i ett halv år och det tackar vi för! :)
Men hädan efter kommer jag aldrig tacka ja till något från någon försäljare.

Har inte blivit att jag skrivit något dom senaste dagarna, pga av att det har varit riktigt dåliga dagar.
Hade jag inte haft lilla älskade Liam hade jag bara velat ligga i sängen o inte ens behövt gå upp.
Upp med hakan nu, för allt kan jag inte förändra bara acceptera o sen se vad som händer!
Fast jag har svårt för att inte ha kontroll för jag är lite av ett kontrollfreak inte med allt då men mycket.
Speciellt med Liam allt som rör honom vill jag ha koll på till 110%.

Nu blir det sängen snart. Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Är det något speciellt som har hänt eller? :/

2011-02-03 @ 10:11:14
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback