Rea rea rea

Mamma ringde och väckte oss vid halv 10 idag :) Hade bestämt att Liam skulle vara hos henne och vi skulle åka till Karlstad o shoppa på rean.. Men vi åkte allihop istället Mamma, Jessica, Kim, jag och Liam. Jag hittade inte ett skit eller jo en mobilladdare till bilen och lera till Liam. Men inga kläder/skor som var tanken att jag skulle göra, suck! Tycker att modet är lite knas för typ 60% av alla tröjor ska man ju visa magen i. Vem fan vill gå runt o visa magen? Inte jag iaf, tvärtom vill gömma bilringen ju!! Liam hade super mycket energi att göra av med när vi kom hem så han har härjat o lekt non stop! Mamma var nyss här, Liam och mamma/mormor lekte med leran.. Liam var bara för rolig för när han tog i leran så släppte han den på en gång och sa ÄCKLIGT!!! hahah skitunge :) Jag har precis diskat undan ett berg och ska bädda rent i sängen med våra satin sängkläder vi fick i julklapp :)) Lyx att gå och lägga sig idag, är ju något av det bästa som finns att få krypa ner i en ren säng! Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback