Kräk morgon

Vid halv sju gick Kim upp för att gå till jobbet o då vaknade jag till ytterst lite och mumlade hej då, men bara någon minut efter så börjar Liam hosta och han hostade så han spydde över hela mig! Najs!!!
Sen tittade han på mig o log som god morgon mamma.
Vi gick upp och satte oss i köket hos Kim, i väntan på att Liam skulle göra morgon bajsen också. Jag sa till kim att han kommer vänta med att bajsa tills jag byt blöjan o gått i och lagt oss i sängen igen, och mycket riktigt gjorde han de. Det ända bra med att han vaknade tidigt idag var att han fick mysa lite med Kim.
Jag är trött!! Har blivit för bortskämd med att Liam sover minst till 9.
Nu ligger han o leker i gymmet o jag ska försöka piggna till med en kopp Te.

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vilde brukar också vänta med bajsen iaf om jag väntar på att han ska göra den innan jag byter blöjan :P

2010-05-18 @ 12:53:02
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: Jag ska äta 1300 kcal per dag nu, och det är det minsta man får äta oavsett vikt, och det är viktigt att man äter allt man ska, annars går man inte ner i vikt alls.



2010-05-18 @ 15:48:06
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback