39,2

Liam var väldigt hostig igår och gnällig, och när vi skulle sova ville han inte ligga i sin söng utan helst bara hänga på mig.. Men jag va så trött så jag la honom i sin säng ändå och efter ett tags skrikande så somnade han.
Innan jag somnade själv s¨sa jag till kim det här kommer inte bli en rolig natt, vilket det inte blev heller.
Jag va så trött så mins inte när jag tog över honom till mig, men vid ca 04.00 så vaknade jag av att Liam snorade o hostade o när jag kände på honom va han jättevarm. Han hade feber 39,2 inte konstigt att han är gnällig, jag vet ju själv hur man känner sig.. Vi gav honom alvidon o sen gick ja runt med honom och väntade på att den skulle börja värka. Tillslut somnade vi om ett tag iaf..
Åh mammas lillplutt, ska upp till sjukan vid 16.00 så får vi se vad dom säger.
Är säkert bara en vanlig förkylning men hellre kolla en gång för mycket.

Idag är jag riktigt trött :/
Sofie o Robin skulle komma till oss vid 5 men får ringa och ändra de.


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback