Jag hatar skolan!!

så jävla jobbigt med allt jag ska göra där, jag vet redan att jag misslyckas med hela skiten detta år.
Och det känns så jävla jobbigt, kommer ha flera IG:en.
Kommer va så kul att skicka in betygen till sommarjobbet men jag har ju iaf mina 8v där så får hoppas jag kan göra riktigt bra ifrån mig så dom ser att jag kan jobbet.
För det har jag alltid fått höra att jag kan och att jag gör det bra!

Idag har jag skrivit lite på projektarbetet ska föröska fortsätta med de..
Är ju inget speciellt på tv idag (tror jag) så ska försöka plugga med projektet och sen skriva klart en större uppgift om hepatit a,b och c.

//J

Kommentarer
Postat av: Sandrah

En del har helt enkelt lättare för det praktiska.. det har jag också. Jag hatar att plugga!!

2009-03-23 @ 19:16:45
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback