Babysim

Igår började vi på babysim Liam stor trivdes i vattnet, men det visste jag ju att han skulle göra :)
För vatten är han ju van vid, något han inte riktigt är så van vid är andra bebisar o föräldrar.. Jag märker att han blir lite reserverad o bara tittar, men självklart är det spännande också!
Som avslutning skulle vi gå i en ring in emot mitten o sjunga boom shicka boom shicka boom boom boom när vi hade kommit in till mitten skulle vi stanna och låta barnen titta på varandra, första gången tittade bara Liam men när vi gjorde så andra gången blev han jätteglad o slog med händerna så det stänkte :) Sötnos!!
Ser fram emot nästa gång, va riktigt mysigt o trevlig folk.

En av ledarna sa att Liam va som en liten Kung i vattnet :)

Var lite tveksam först om vi skulle gå för Liam hade inte sovit ordentlig innan, och han va jätteförkyld men pigg.
Så vi bestämde oss för att gå, skulle han bli gnällig är det ju bra att gå upp.
Dock under kvällen så utvecklades förkylningen till en hemsk hosta som höll i sig hela natten :(
O jag får inte en blund när Liam ligger o hostar, så la två kuddar på varandra emellan mig o Kim så fick han ligga där.. Så det blev några minuters sömn hit o dit inatt.. Usch va helt dö imorse när Liam ville gå upp.
Hoppas verkligen på en bättre natt.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Mysigt med babysim!!

2010-09-14 @ 20:02:14
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback