Babysim

Babysim idag igen, va lika mysigt denna gång, och så var Liams mormor med :)
Hon tyckte det va jättekul att få följa med. Jag skulle lånat med mig pappas vattenkamera men den glömde jag kvar på köksbordet :/ Så typiskt mig för försöka komma ihåg de till nästa gång!
De va jag som körde dit och det är så kul att köra bil, hoppas hoppas hoppas jag klarar körkortet nu!!
Det skulle va en så frihet att ha.
Nu ska jag gosa lite med min lilla älskling o sen fixa något att äta till mig o Kim, tror vi ska äta varma mackor idag.. gott!

Igår kväll så tog jag upp bebiskläder i st 50, ska låna ut till Kims syster som ska ha bebis :D Längtar såå tills den lilla kommer så jag får snusa bebis lite :) Kollade på kläderna och kan inte förstå att Liam varit så lite, lite bebissjuk blev jag allt också..

Ha en bra kväll.
Puss&kram

 


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hoppas du klarar det :)

2010-09-20 @ 20:42:47
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback