Jennie

När jag hade gjort i ordning mig o Liam idag så gick vi hem till Jennie.
Där hon bjöd på fika, riktigt trevligt! :)
Och så fick jag se alla deras kattungar såååå goa..
När Liam skrek så kom kattmamman o ville ta hand om honom, så go.

När jag ler Liam i vagnen förut började han slå på vagnmobilen (heter de så), o det har han inte gjort för ut :D
Det händer så mycket nytt hela tiden nu! så roligt att se allt han lär sig.

Nu ska han få äta lite sen ska vi möta Kim o gå på stan i det underbara vädret.

Hejhej

Kommentarer
Postat av: jessica - jjessicahellstrom,blogg,se

sv: jo ja har gjort fel men ska fixa en ny så fort ja får ps , kan inte fixa den idag vettu , eftersom jimmy gjort om datorn o det går inge bra o göra en header i paint eller så.

men om du vill att ja ska fixa en ny design med olika färger o shit så visst (:

2010-05-26 @ 14:19:58
URL: http://jjessicahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback