Fjorton

väckte min lilla syster med present o sång för hon fyller 14år idag, Grattis!!
På eftermidagen kom de lite släktingar hem till mamma o pappa på fika.
Jessica hade gjort cheesecake som va mycket god.

Min lilla plutt har inte sovit mycket alls idag ca 2timmar på hela dagen, men nu sover han så gott på soffan.
Han har börjat bajs som aldrig för minst 5-6 bajsblöjor per dag :S
O det är lite knapert ekonomiskt nu men min kära mor köpte ett paket blöjor förut.
Vet inte vart pengarna tar vägen ibland, man borde egentligen skriva upp precis allt man köper på en månad och se hur mycket onödigt skit man köper.

Väntar på att filmen Whip it ska bli klart, hoppas den är något att ha.
Annars går jag och lägger mig har varit trött hela dagen.

Natti

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ingen aning, tror det är såserna och sådär, men jag tror inte att det är så jättefraligt!

2010-05-17 @ 22:07:32
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback