Vagnen

Har gjort om insatsen i vagnen till en åkpåse, Liam fick prova att sitta upp en lite stund sen ville ha sova.
Vet inte om det är för tidigt att börja ha honom sittandes? Men korta stunder det går väl bra?

Han verkade gilla de, för att ha honom helt liggande i vagnen när han inte är trött blir han bara ledsen o arg över.
Och det är ju inte så att jag har satt honom upp jättemycket utan bara lutat den lite.

Blev inte så lång promenad som jag hade tänkt mig idag, utan blev bara en sväng ner till Netto för att möta Kim o köpa glass. Jag köpte en tvister va sjuk länge sen jag åt en sån och det var en stor besvikelse smakade inte alls så gott som jag mindes de :/

Nu ska jag mysa lite med min älskling en blir det sängen.
Imorgon ska jag kolla på syster som går ur 7an och på em blir det studentfest.

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vilde ville inte heller ligga ner när han var fyra månader, men på bugaboo sitter de inte upp helt utan är halvliggande liksom och det tyckte jag fick duga för då kunde han somna så också utan att jag skulle ha dåligt samvete. Devin hade ju vanlig vagn och han fick inte sätta sig förrän han var över 6 månader för mig ;)

2010-06-11 @ 10:48:47
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback