Lördagen

Trots min ångest över att lämna bort Liam så blev lördags kvällen lyckad.
vid 6 så kom Jimmy o Jannike till oss och lite senare så dök även Robin och Sofie upp :)
Vi spenderade kvällen med att vinna över varandra i wii sport, prata massa skit o lyssna på musik.
kan ju till lägga att jag inte vann :P haha
Under kvällen så pajade några tangenter på datorn :/ så har fått koppla in ett min tangentbord till den bärbara för annars så kan jag inte göra några tecken. försökte kolla upp på dells hemsida igår var man ska skicka in datorn på lagning, men den sidan är ju så störd, för har man ingen garantin kvar har man ingen support heller..

men nu åter till Lördags kvällen, framåt elva så gick vi ner till Mastis.
Där träffade jag Erika & Sandrah riktigt kul tycker jag  :D
Efter tolv så sjöng vi för Kim som blev 25år i söndags, Grattis älskling!

 




Det var en bra kväll, men fan så kalt de va när man skulle hem..
Men tack alla för en bra o trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack själv! Det var kul :)

2010-06-22 @ 10:57:34
URL: http://specs.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Tack själv :D

2010-06-22 @ 21:21:39
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback