Sprutan

Liam blev lite öm i ena benet efter sprutan, såg på honom att han inte ville att man skulle röra låret så mycket..
Men mer än så var det inte. Jag gav honom alvidon för att han inte skulle känna av det iaf.
Men på kvällen blev han gnälligare o gnälligare men jag tänkte att han är nog bara trött o så är värmen jobbig för honom.. Men inatt vaknade han vid 3 och va jätteledsen o kokhet :( Han fick alvedon o fick äta, men han kunde inte komma till ro att somna igen fast han va nära flera gånger o gäspade 1000 gånger. Kändes som jag försökte med allt för att få honom att somna, tillslut fick Kim ta honom. Dom satte sig ute på balkongen en stund innan jag tog honom igen och då somnade han hos mig, då va klockan lite över 5.
Sen sov vi allihopa till 11, jag trodde inte någon utav oss skulle stå ut att sova så länge i denna värme minst av allt Liam.

Vet inte vad denna dag bjuder på, lite åska kanske??

Kommentarer
Postat av: Bella

Det var kul att komma! :) Jätte fina var ni :)

2010-07-13 @ 13:04:16
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback