5-2

Igår tillbringade vi större del av dagen i Karlstad.
Vi skulle egentligen bara åkt över en snabbis och hämtat ut Kims mobil och träffan lilla Bus o Roy på stan.
Men sen så blev det att Kim gick och kollade hockyn o jag följde med Nina o lilla bus hem :)
O där blev det massa bus o trevligt prat med Nina, vi åt även pizza men lök på inget jag brukar äta o de känner min mage :P haha
Det var en bra dag igår iaf! O färjestad vann med 5-2 så älsk var glad :D

Kims mamma o gubbe åker utomlands idag o hon har sagt till mig flera gånger att nu får jag knippa igen tills hon är hemma igen ;P Men vi får väl se när han vill komma ut :) Just nu känns magen som en stor tung sten att bära på.

Kim ska jobba lite idag så ska snart gå upp till mamma, jag tänkte kolla med henne om hon har lust att ta en sväng ut till mio o titta..

Ha de!! :))

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Usch för att fbk vann!!

2010-01-17 @ 12:30:15
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: My

Det va roligt att träffa dig också :)

2010-01-18 @ 19:27:20
URL: http://nogg.se/MyLundgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback