Rubrik

Och så blev det som vanligt, jag börjar blogga i några dagar sen så tappar jag orken/lusten?
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag anntar att de är därför jag slutar skriva..
Känns som jag bara skriver samma saker om ajg väl skriver något.

I förgår på kvällen trodde jag det började hända saker i magen men ikke utan idag va jag iväg och lämnade ett urinprov och fick svaret att jag har urinvägsinfektion såååå mysigt. Men ska bli skönt att slippa spring apå toa hela tiden. Var på apoteket för att hämta ut medicin, fick en jättestor förpaktning med 40 tabletter i och jag behöver bara 14 st. Och den va ju inte gratis heler precis :/

Nu är det tre dagar kvar till BF så det är bäst för honom att han tittar ut :)
Har varit riktigt jobbigt idag för han har verkligen grejat runt där inne o det kändes ont o jobbigt att sitta ner så har ståt upp eller legat ner massor idag. Ett litet ryväder som bor där inne.

(ursäkta om jag har 10000 stavfel orkar inte kolla så någa)

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback