Uppdatering om huset

Länge va vi ensamma om att ha lagt bud, men nu är det ett par till som är med o lägger.
Först la vi 300000:- och dom la 315000:- då höjde vi till 350000:-
och så mycket högre än så kan vi inte gå för då får vi låna för lite renoverings pengar, och va ska vi med ett hus vi inte har pengar att göra i ordning. Kim ska ringa mäklaren sen och höra om han pratat något med dom andra, för än har dom inte höjt hoppas verkligen inte dom gör de! Men det känns lite som vi kan glömma huset.
Men det känns lite ledsamt för vi har så mycket planer med huset. Men det finns ju fler hus längre fram om de skiter sig. Men jag vill gärna hitta ett hus på denna sida av stan, trivs bäst här.
Men det är nog för att jag är uppväxt på denna sida av stan.
När vi bodde i villstan kände jag mig inte alls hemma där, usch! Lägenheten vi hade va helt ok men inte området.

 

En ska är säker iaf bort från Linnés det är ett måste!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandrah

JA, fy fan för Linnés!!!

2010-08-19 @ 15:59:17
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: marie

Ge inte upp hoppet! Var massa och kolla på detta hus vi lade ett bud men vi trodde att vi inte skulle få det men vi var dom enda. Håller alla tummar och tår för er!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback