Mammas stora kille

 

Förut va vi nere på stan en snabbis, mamma skulle till systemet och jag till apoteket blev en tur in på stjärnhallen också. Hade inte vagnen med till Liam så han fick åka kundvagn för första gången. Han va så duktig och sat och håll i säg. Men kommer dröja ett tag till innan han får sitta där för han är ju inte riktigt stadig än så man får ju va med hela tiden så han inte trillar åt sidan.

 

Mammas killer börjar bli så stor, vart tar tiden vägen? Har redan gått sex månader sen han kom ut till oss och förändrade livet totalt, allt fick en annan mening.. Liam är livets mitt punkt. Älskar honom sååå!

 

Nu ska jag mysa lite med min älskling, sen blir det sängen är as trött.

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: My-mamma till Lowa

Herregud vad söt han är <3

2010-08-14 @ 14:17:14
Postat av: Sandrah

Söta söta söta unge!!!

2010-08-15 @ 19:26:27
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: marie

såå himla söt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback