Snurrig? nej inte jag va :P

Har haft besök av Jennie och hennes lilla tjej :)
Hon ska köpa ett par byxor ut av mig. Vi tog och gick en väng med barnen.
Liam somnade som han nästan alltid gör i vagnen, nu ligger han på golvet o luftar rumpan.
Han är så sööött!! <3<3<3

Blir nog ett bad för honom snart o en dusch för mig sen när Kim kommit hem, han jobbar sent idag.
O jag har fått för mig att det är onsdag ida, så hela dagen har varit lite kånstig :P
Ringde till Kim (tjej) för ens tund sen och sa "du kommer imorgon va" och hon bara nej på torsdag kommer jag.. O jag bara jaa just ja de va ju inte onsdag idag.
Ibland snurrar jag till precis allt.

Skönt väder ute idag :) Får kanske bli en promenad till sen, för jag hatar att vara själv hemma tycker det är dö tråkigt!!
Men nu först blir det ett bad för lillprinsen!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att du bloggar igen :D

2010-04-28 @ 09:44:32
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback