Lilla fisken

Det blev inget bad igår för Liam, för jag hade glömt termometern hemma hos mamma, och jag tycker det är jättesvårt att känna på vattnet om det är lagomt varmt.
Samma om jag värmer mjölk som jag sparat till honom tycker jag det är jättesvårt att veta om den är lagomt varm.

Liam vaknade lite innan åtta o jag va dö trött för kunde inte sova bra innat pga massa tankar som snurrade runt.
Men Vi somnade om Liam o jag fram till nio, sen satte jag honom i sängen emot en kudde så fick han sitta o titta på ljuset som kommer in uppe i taket, de gillar han :) När jag klättpå mig tog jag disken så fort jag kunde för jag hörde att Liam började tycka de var tråkigt.
Efter jag gjort i ordning honom så knatade vi hem till mamma för att bada, och Liam älskar verkligen att bada han är som en liten sprattlande fisk i vattnet :D Så go!

Nu blir det mat sen ska jag o mamma handla.
Ska köpa ingredienser till att göra spenatlasagne.
Skulle egentligen ha gått ut och gått med Jennie idag men nu blir det inte så för hon var tvungen att vissa deras lägenhet.

// J

Kommentarer
Postat av: My-mamma till Lowa

Äntligen, som ja har längtat efter att du ska börja blogga :D

2010-04-28 @ 17:46:42
URL: http://mylundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback